martes, 5 de septiembre de 2023

Lleida-Alpicat Circular Llarga

Continuen amb els entrenaments ara que comença a fer unes temperatures una mica més moderades torno a fer caminades més llargues sobretot per adaptar-me a caminar no massa de pressa i amb una altra calçat. El objectiu de l'entrenament és poder fer un parell de caminades de 60km. Sí que ara no faig massa desnivell però necessito agafar algo més de fondo. Teniu el recorregut gravat amb bici Olot per poder fer el seguiment ja que hi ha molts camins per la zona de l'Horta de Lleida i a vegades són complicats de trobar. Amb el que cas d'avui no hi ha molta pèrdua però sempre és millor seguir el trac. Al fi i a la cap se poden fer utilitat de rutes per aquesta zona. La sortida des de Lleida passarem pel la ciutat jardí des d'aquí ens arribarem cap a l'església de Montserrat per on agafarem el camí que va cap al matter salvatori.. aquí tenim un punt que és el canal al qual deixarem a la cruïlla de la carretera des d'aquí passat altre Salvatore anirem pel pla de montso per desviar-nos cap a la dreta i aquesta vegada passarem per sobre del Pont de l'autovia de Osca fins arribar a alpicat. Sortirem d'Alpicat direcció a el Camí vell d'Alpicat Lleida i des d'aquí abans d'arribar a la carretera que connecta amb Torrefarrera ens desviarem a la dreta on podrem agafat dos o tres camins que a la filla la cap ens portaran al mateix puesto. Sortirem pel canal una altra vegada fins arribar al club tennis Lleida ja des d'aquí direcció cap a la part de darrere que Arnau de Vilanova. Avui continuaré la caminada per la zona de pardinyes m'ha arribaré fins al Decathlon i pujaré per l'autovia d'entrada a Lleida cap al passeig de ronda. Una molt bona ruta no té dificultat però sí que és bastant llarga per lo tant recomanació de portar aigua gorra i mirar de no perdre per això està gravat del trac.

AVISO:
El montañismo, escalada, barrancos, ferratas, etc. es una actividad no exenta de riesgos.

Todos los contenidos publicados, deben ser considerados con carácter meramente informativos, por lo que no se puede garantizar la absoluta precisión de los mismos.

Queda bajo la RESPONSABILIDAD de quien utilice los TRACKS Y COMENTARIOS, tomar las medidas de seguridad apropiadas para cada itinerario, y que dependerán de las condiciones climatológicas, así como la preparación tanto técnica, como física y mental, de quienes realicen la ruta.

Quede bien claro, que todo lo indicado (track y comentarios) es meramente a titulo informativo, eximiéndose al autor, de responsabilidad alguna, ante cualquier percance que pueda sufrir, quien por voluntad propia o inducida, realice la ruta.